8 Eylül 2014 Pazartesi

ÇİÇEK POGAÇA

Merhabalar gunaydin tum dostlara gununuz aydin olsun
Arsivimde oyle cok foto varki anlatamam .bu tarif ilkbahardan kalma
Pc basina gecipte tarif yazmaya vakit yok .birde artik yigit kuzum var biliyorsunuz o tum gunumu aliyor.
Ayrica face ve instagram ciktigindan beri bloglarimizin o hizi heyecani azaldi
İnslh eski guzelligi yeniden buluruz tum blogcanlarimla
Gecelimmi tarife :-)
Tarifimiz hamur malzemesi biberli ekmek ile ayni hamur
Sekil verme asamasinida resimlerle anlattim
Afiyetle ve saglicakla kalin


4 yorum:

  1. çok şık ve güzel bir poğaça olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. komşu romania anunturi gratuite den selamlar. tariflerinizi hep deniyor sizi takip ediyorum. tamam çok zaman başarim yok, ben ne yapti kötü oluyor. ama çok şey öğrendim siz. Romania dan anunturi gratuite sevgiler.

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler