7 Ocak 2010 Perşembe

PORTAKAL KASESİNDE PORTAKAL PELTESİ&PORTAKAL JÖLESİ


pek uzun bir isim oldu
tarifini birazdan verecğim eticinkek tarifim için portakal jölesi hazırladım tabi miktar çok olunca hemen kaseler hazırlanıp içleri artan portakal peltesiyle doldu valla nefis
çay mensünde pastaların yanına hafif vede şık görünümlü bir tatlı olarak ikram edilebilir

tarifi şöyledir:
2 bardak portakal suyu
1/2su bardağı su
3-4yemek kaşığı toz şeker
bağlamak için2yemek kaşığı dolu dolu nişasta

portakal suyunu ,suyu ve şekeri karıştırıp kaynatıyorum
diğer tarafta nişastayı suyla ezip kaynayan meyve suyunu bağlıyorum
hemen ardından kaselerin içleri doluyor
ben hindistan cevizi serptim ama üzerine bir dilim kivi,veya portakal yanına rulokat gofretle servis yapılırsa dahada güzel olacaktır
afiyetle kalın

3 yorum:

  1. Merhaba canım..Hep hazır alıp yiyiyordum Mutlaka denicem..Çok hoş duruyor.Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. şimdi yaptım ben... çok güzel oldu... teşekkürler tarif için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afiyetler olsun beğenmenize çok sevindim
      ellerinize sağlık eminim nefis yapmışsınızdır
      herzaman beklerim

      Sil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler